KezdőlapBlogRacemizáció, Élelmiszerek D-aminosav tartalma, Miért jobb a nyers?
KezdőlapBlogRacemizáció, Élelmiszerek D-aminosav tartalma, Miért jobb a nyers?

Racemizáció, Élelmiszerek D-aminosav tartalma, Miért jobb a nyers?

Miért káros az egy órán át, vagy tovább főtt étel és miért jobb a hirtelen, serpenyőben sütés?
Miért olyan rossz a füstölt hús? Mi az a fehérje racemizáció?
Miért ártalmasak a sajtok, az erjesztett- és feldolgozott ételek?

Ha érdekel, olvasd el az alábbi pdf-eket
http://www.muszeroldal.hu/measurenotes/csapo.pdf
1285745457-teljesdisszertacio.pdf

Vagy keress rá a Dögevők kifejezésre az alábbi cikkben:
http://www.zoldhaz.info/paleolit-ketogén-életmód-diéta-inzulin-vércukor (Keresés az oldalon(CTRL+F): Dögevők)

d-amino

Szólj hozzá

Az e-mail címed nem lesz publikálva.

Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green

Görgess a lap tetejére
Kérlek, kövess minket a Facebookon is!